Det här var ju kul...

2012-09-06 | 10:48:25 | Kategori: Mobilbloggar | 1 kommentarer

Kommentarer
Postat av: Tant Eivor

Hej. jag blev riktigt glad när jag hittade din blogg. Ville bara säga: var inte så hård mot dig själv, och bilderna på dig själv var inte fula ego bilder i mina ögon, de var vackra och väldigt fjälgglada. En söndagshälsning från en annan färgsökande själ.

Svar: Enligt min uppfattning efter din blogg verkar du vara en otroligt vettig människa, och dina formuleringar är så fina, du är duktig med ord. Jag uppskattar din kommentar, jättesnällt att ta dig tid att berätta detta, tack! :D
Saran

2012-09-09 @ 13:38:22
URL: http://tanteivor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0