Jag kan sluta precis när jag vill

2012-09-16 | 23:28:20 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Har inte hunnit duscha ikväll, äckligt. Hinner inte imorgon heller. fffff. Till och med ruttnade alger är mer fräscha än mig. Usch usch. För mycket, för lite tid. Ska gå och dö. Fyller år om någon dag. Hemskt. Blir gammal, äcklig och grå. Vill inte växa upp. Livskris. Hata allt. Vill dö. Korta meningar. Många punkter. La la la. Vill inte bli ett föremål för att "köpa ut" med. Varför föddes jag som tjej. Äckligt. Dumma serier, känner mig så ensam att jag ruttnar iväg. VARFÖR KAN INTE MITT LIV VARA SOM EN DRAMA SERIIIIE. Arrgh.

brb skära upp mina ådror och förblöda lite.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0