JAG VÄGRAR, JAG ORKAR INTE MER

2013-04-11 | 22:51:32 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
(Min fina gamla sim ♥)

Den senaste tiden har jag varit fokuserad på händelser i mitt liv, har även funderat och låtit det sjunka in. Jag har vetat det ett tag, och det känns faktiskt ganska skönt. Jag kanske utvecklar någon gång, troligtvis inte. Just nu lyssnar jag i alla fall på depressiv arg crust punk i form utav Skitsystem, det är fabulöst och passar perfekt in i min stämning. Ska jag gråta, vara arg, gråta, vara arg, gråta, vara arg, gråta, arg, gråta. ångest ångest ångest ångest ångest. Min medicin har inte tillräckligt inverkan emot ångest. Juni kommer bli en dålig månad. Redan april. Så mycket att få klart, och en dyr helvetes mössa att betala. stresstststststs. Skall residera här och stressa upp mig istället för att lyckas få någonting gjort, tror jag hellre vill fortsätta läsa min bok just nu:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0