För att ingen vet att Harry är död

2013-02-26 | 00:40:00 | Kategori: Listor / Utmaningar | 2 kommentarer
Hur har din dag varit?
Beror på hur man ser det. Helt okey egentligen, varit hos psykologen och sedan med min bror, så inget att klaga på. Men ja, jag vet inte hur jag känner mig. Vilket kanske är helt okey egentligen.

Hur svarar du i telefon?
Hepp-åre. haaaah.

Vilket är ditt största beroende?
Möjligtvis musik, för jag blir inte på bra humör någonsin om jag inte får massa egentid och mycket musik.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Om jag är duktig går jag och lägger mig vid tio! Det må inte ske ofta men det räknas ändå till. Annars brukar jag försöka att inte vara uppe längre än halv ett, såvida jag inte vrider och vänder mig utan att lyckas somna.

Brukar du skratta för dig själv?
Nej, bara fåtal gånger. Jag känner mig redan tillräckligt patetisk utan att gå och skratta för mig själv faktiskt.
Vad tror folk om dig?
Det är väl svårt för mig att veta riktigt? Folk kan säkert tänka något men säga någonting annat. Men jag har dock fått höra att folk trott jag varit kaxig och dryg innan dem pratat med mig, men att det är svårt att komma mig nära. Och ja, jag antar att jag kan förstå mig på båda sakerna. Jag har ett sådant ansikte som alltid ser fult och argt ut, haha.

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Om och om, har varit kroniskt deprimerad i en hel del år, har djup ångest, panikattacker, även tvångssyndrom. Måste ha kontroll. Jag har ingen kontroll. Måste. Ha. Över. Något. Fy fan vad töntig jag låter. Ja, tyck synd om mig lite mer. Som att någon bryr sig din kossa. ugugugu-h.

Vad beställer du på krogen?
Med tanke på att jag är en sådan frekvent besökare blir det otaligt många olika drinkar i dimman och därför minns jag inte en enda... Med punkterna vill jag förstärka min ironi då jag inte går på krogen eller liknande. Jag vill därmed inte påstå mig för bra för det, jag har vuxit förbi det där stadiet. Nu är jag vuxen och går på after work istället. Åh jag är så rolig. Inte.

Hur gör man för att ragga på dig?
Det gör man inte, såvida man inte är grovt påverkad av alkohol eller andra stämningsförhöjande medel och inte kan tänka bra.

Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft!
Det är en kort en, med tanke på att den är oskriven. Oh där fick jag till det med orden va va va vaa.
Vilken är din största skräck?
Likgiltigt mellan att leva och dö. Båda är skräckscenarion.

Bästa gråtlåten?
Alla jag lyssnar på. Gillar mest melankolisk musik. *darkness* Svårt att säga en. På senaste har det varit mycket Nicole Dollanganger - Coma Baby.

Vad har du funderat över på sistone?
Varför alla andra är så pepp på studenten när jag bara vill ta livet av mig tanken på den och allting som händer innan. Varför kan inte jag också vara glad?

Vad engagerar dig?
Att skriva. Att fota. Att redigera. Att måla. Att lyssna på musik och vara miserabel.

När skäms du?
Varje gång någon ser mig. :D
Vem är den mest kända människa du talat med?
Ulf Adelsohn och Anders Borg. Extremt kul... *solidaritet♥*

Vad brukar du få komplimanger för?
Mina analfissurer. ka-ching.

Vad är ditt nästa mål i livet?
Jag har inget mål. Får ångest av bara ordet. ÅNGEST. JÄVLA SKITÅNGESTFITTHELVETES AIDBBAJND.

Är du bortskämd?
Som fan.
 
Vad ser du fram emot just nu?
Få alla paket ifrån gruppordern. Men det lär ta ett tag till. Skulle svara min begravning. Men kom på att jag har några avsnitt av American Horror Story att se klart först. Vet inte riktigt vad jag tycker om säsong 2 än.
FLYTTAAAA TILL NAGOYAAA? ////////gråta
Kommentarer
Postat av: JOJO

vill skriva massa fina saker, men är svårt att skriva något då jag tycker att du är värd så mycket mer än bara massa ord i en kommentar... Du är fin och du borde inte ha ångest över livet (sa hon som känner likadant)!!! Glöm inte att du är vacker och fin... Du såg glad ut första gången jag såg dig och det visade sig att du var en av de finaste och ärligaste människorna jag någonsin träffat <3
kramiz kramiss

Svar: JAG SKULLE SVARAT NÄR JAG FÖRST SÅG DETTA MEN JAG BLEV SÅ TÅRÖGD OCH ÅH DU ÄR FÖR FIN JAG VET INTE VAD JAG SKA TA VÄGEN. ♥ ♥ Åh du är bäst, jag är genuint så glad att ha träffat dig och har dig som finaste kompisen foorevaah ♥ ihihhi *är creepy* ♥
Saran

2013-02-28 @ 23:39:19
Postat av: JOJO

<3 <3 <3 Ååååh <3 jag blir lite tårögd av ditt svar *forever a crybaby å foreveralone jojo :'3
BÄÄÄÄSTA SANNNNNNNNA <3 PUSS

2013-03-19 @ 20:03:17
URL: http://monsterjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0