Lana del Rey

2013-02-04 | 21:30:17 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Smygtitt på Lana del Rey som jag gjorde färdig idag. Det är väl en av de bättre saker jag gjort, man ser ju i alla fall vem det är, haha. :( Lite kubism blandat med runda former. 

Imorgon hoppas jag att jag har en bättre dag så att jag kan imponera på min olyckliga kärlek. (Eller skrämma iväg, man ska aldrig hoppas för mycket.) Det kan synas som att jag får relativt mycket hjälp just nu, men inte tillräckligt känns det som. Jag måste tjata för att få ytterligare medicinsk hjälp och proper diagnostisering. Kan dem inte bara droga ned mig så man inte känner någonting alls? Ibland är det extremt lockande. Och man orkar inte alltid försöka. Jag mådde så makabert dåligt imorse över ångest ångest ångest, men jag gick till skolan och jag tror det var mer än behövligt faktiskt. Sådan där kramp-i-bröstet-kan-inte-andas ångest. Inte riktigt panikångest. NEJ. Jag lovade mig själv att skriva om allt annat än sådant här. Det känns för utlämnande och naket. Gillar det ej. 
 
Har mekat med min älskling ovan på bild. Får se om jag får igång den nu, annars vet jag inte vad jag gör. Jag måste sluta tro att jag faktiskt klarar av saker, ugh. Jag själv är min bästa kritiker. yes. 
Kommentarer
Postat av: Malin

Fan va fin! Så jävla duktig!

Svar: Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir! :DD
Saran

2013-02-05 @ 04:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0