THE ENGINEERS OF THE HUMAN SOUL

2013-02-27 | 23:01:06 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Just nu snurrar jag runt på en hel del möten och låtsas som att jag vet vad som händer. (y) Kände att jag ville delge den fina kvällshimlen idag. Det var länge sedan jag såg en proper solnedgång. (Heja Sverige). Imorgon ska jag också till skolan (trots att det är lov, en speciell upplevelse haha) och kanske borde dra med mig Pentax-kameran och fylla på den rullen. Vill framkalla och se hur bilderna egentligen blir, vet inte riktigt kvalitéten eller någonting. En lyx man har med digitala systemkameror. Men jag är sannerligen en retrohora när det gäller fotografi och film. Jag tycker faktiskt att man får fina bilder med engångskameror, just för att de ser ut att komma ifrån en fest på sent 70-tal. Vilket nu inte är fallet men ändå. MEN ÄNDÅ. Hur jävla ofta säger jag det. Tekniskt skriver. AJAJAJAJAJA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0