And I'll drown here trying to get up for some air

2013-01-04 | 02:08:10 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Sitter och läser i katalogen
Och gråter
Alla program, alla ämnen
Jag kan ingenting, vill ingenting
Har jag verkligen inga drömmar,
är det sant det som sagts om mig
 
...
 
Kolla en bok om mig. Hon är också manodepressiv, tjoho. Dock utan OCD. :((( 
 
"Vem ringer man när man inte orkar leva?
Vem ringer man när man inte vill leva? 
Jag har ingen längtan efter att dö, jag vill inte dö.
Jag längtar inte efter att dö, det är bara livet jag inte klarar av."
Kommentarer
Postat av: Silk

Om det är utbildningar efter gymnasiet så vet jag EXAKT hur det känns. Jag känner likadant nu. Jag har ingen lust eller vilja till nåt, inget program eller kurs är lockande och när jag tänker efter tror jag inte att jag kommer klara vare sig studierna eller jobben de kan ge. Jag kastade in handduken den här terminen och tog en vikariattjänst fram tills April. Känner ändå grym ångest för vad som händer sen, vill inte sluta i kassan på ICA för jag vet att jag har idéer och förmågan att göra nåt större, eller det vill jag iallafall tro... Sen kommer depressionen och tar över :P damn the depression -.-' Men ge inte upp, jag vill ändå tro att man kan om man vill!

Svar: Det låter exakt som mig det du besrkiver! Usch det är inte roligt. Man önskar man visste exakt vad man ville och hade en ofantlig motivation för att genomföra det haha. Det är svårt när man är deprimerad och inte ser ljus i något alls, men försöker ändå. Jag tror på dig ♥ Världen är läskig buhu :((
Saran

2013-01-06 @ 13:21:17
URL: http://silkhime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0