Idag

2013-01-24 | 15:07:08 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Lyssnar på シンヂケイト och ser ut över det fina vädret. Det må vara sjukligt kallt, men det är ändå vackert. Särskilt när träden är frostiga och solen ligger på.
 
Jag måste snart inhandla en ny foundation. Just nu har jag Studio Sculpt av MAC, som är gelbaserad och skulle vara bättre för en torr hud. Jag upplever fortfarande att det ser delvis fläckigt ut, men min rosascea hy är ju tamejfan omöjlig. Jag hatar hatar hatar rosacea. Skulle hellre haft akne, för då finns det ändå chans att huden blir normal igen och man inte ser ut som en kokt kräfta så fort man inte har smink på sig. Det tär på den där ytliga oexisterande självkänslan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0