NY SIDOBLOGG!

2013-01-01 | 02:40:41 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Jag vill ha kvar den här bloggen för att skriva mina tankar på, men jag vill samtidigt lägga upp mina fotografier. Jag vill göra båda men inte på samma ställe, ja, det är svårt att förklara exakt. Så därför har jag gjort en strikt fotoblogg. Följ den gärna, kommer lägga upp mina egna foton mera frekvent och liknande. Detta betyder dock inte att jag kommer skrota den här bloggen, tvärtom, denna är fortfarande min "huvudblogg" för jag måste ju få skriva av mig allt som skriks i huvudet. Så i kort form kommer jag inte vara så personlig med känslor och annat drabbel på le fotobloggen, utan jag vill bara ha en plats att lägga upp lite bilder.
(Klicka på bilden för att komma till sidobloggen)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0