Nausea & shudder

2013-07-14 | 01:40:09 | Kategori: Animal kingdom | 0 kommentarer
Finns inget bättre än färskt gräs tycker dem. Kan inte riktigt greppa att halva juli snart redan passerat. Jag vill något men samtidigt vill jag ingenting. Låtsas att jag är artistisk och målar obscent fula drakar och bestar, låtsas att orden har betydelse i nya berättelser som redan gjorts, och mest så glor man bort tiden på diverse spel /och ibland ingenting alls. Man kanske skulle nöja sig med det om man inte kände sociala krav att man bör göra ting. Som vanligt svårt att förklara. Jag har streckkollat på Game of Thrones säsong 1, och till en början var jag inte övertygad (även om BOROMIIR) men den är fenomenalt bra. Jag ska definitivt läsa böckerna sen, har en hel rad med böcker att läsa ut först. Goodreads är bäst, hjälper mig komma ihåg alla böcker. ♥ hejdånonsensskit.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0