REMEMBER ME

2013-06-03 | 23:42:14 | Kategori: Spelnörding | 2 kommentarer
Jag har skrivit dåligt om spel här faktiskt. I alla fall har Remember Me nyligen släppts, och jag vet inte hur jag känner än. Ska man skaffa eller inte? Det finns ju vissa klätterinslag som är lockande, samt att slagssystemet verkar helt okey. Däremot erinrar det smått om Dead Space i grafiken. Vet inte än, skall fundera. Men ett annat spel som jag väntat på i flera år, The Last Of Us utkommer den 13 juni, och detta är vad jag ser mest fram emot just nu. wiiih. Allt annat får mig att vilja krypa ihop till en boll och ruttna. Mina rutiner är störda. ffs.
 
Sedan en vackert koncept bild för The Last of Us ♥
Kommentarer
Postat av: JOJO

Ghaaa!!! Vi måste spela spel tillsammans :D tycker ngn av oss borde skaffa egen lägenhet så att vi kan slöa där ;))) mehee

Svar: Åååh JAAA ♥ Och då kan vi spela läskiga spel i mörker på dagen, och sedan spela de gulligaste spelen på natten.... moahaha :D
Saran

2013-06-04 @ 02:11:15
URL: http://monsterjojo.devote.se
Postat av: JOJO

Vi skulle kunna ta över världen med våra underbara ider!!! <3 ^^ Jag är redo för spelandeeee!!! Mehehe

2013-06-12 @ 01:24:09
URL: http://monsterjojo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0