Sometimes the person you'd take a bullet for is the person behind the trigger.

2013-06-12 | 23:46:21 | Kategori: Spelnörding | 1 kommentarer
 
Idag plockade jag upp Dimman och Lord of the Flies på biblioteket, samt gick förbi Game för att spana deras omåttligt dyra priser. Jag förstår, spel är dyrt, men jag har ändå rätt att vara bitter över det. Jag ska vänta tills priset sänks på Remember Me och sedan köpa det. (Prioriterar akrylfärger, dyra as.) Webhallen lär ju ha någon prissänkning. PS4 kommer ju snart. Är så pepp på det. Watch Dogs släppte en ny gameplay video under E3, det ser fantastiskt ut. AC IV verkar också intressant, men det beror helt på. The Division verkade coolt, en post-apokalyptisk New York ju, meeen så var det online. Svin. Det finns de som är negativa emot GTA V för att det inte släpps till den nya generationen konsoler, men då hakar man upp sig alldeles för mycket på grafiken, som inte är viktigast. Imorgon släpps THE LAST OF US DJHFHFHD TAGGARÅ. JAG HAR BOKAT ÅÅÅH ♥ Dessutom fungerar äntligen mina DLCer till Skyrim. Jag får lust att skriva en fantasybok som INTE utspelar sig under medeltiden, just för att (mestadels Tolkiens fel) det har blivit lite synonymt att fantasy ska utspela sig under Medeltidsaktigaformer. Vilket är tråkigt att alla göra likadant.
Jag måste bara ta upp att den här stadens bibliotek har en minst sagt otillfredsställande liten hylla med science fiction. De böcker som finns har mestadels med Star Wars eller andra filmadaptioner att göra, såsom War of the Worlds. Påtal om världskrig, jag såg dock att World War Z fanns inne, meeeen det var ju på fel jävla bibliotek ute på landet nuuuh. Det finns science fiction bokhandeln i Stockholm, men med tanke på att alla wapaneser hänger där för de har mangos, så börjar man att tvivla om de verkligen innehar ett så stort utbud av just science ficiton-litteratur.
Vill spy över att jävla The Hunger Games finns med flera gånger under "post-apocalyptic" listan på Goodreads. Varför kan inte folk läsa bra böcker istället för den där jävla kopian av Battle Royale & The Running Man fast i ungdomsformat. Jag är egentligen mest arg för att jag tycker den är dåligt skriven och så abnormt oorginell att den inte förtjänar dess uppmärksamhet. Som Stephenie Meyes nya bok, The Host. Allvarligt? Jag säger bara Puppet Masters, The Body Snatchers, den där jävla historien har gjorts flera gånger och märkbart mycket bättre. Finns till och med andra böcker som heter The Host. ffffffffff. Jag blir ledsen i ögat för jag är lika jävla dålig som dem, alla mina idéer har redan gjorts. Inte okey.
Kommentarer
Postat av: JOJO

Ghaaaaaa <3 Jag dör på att du är en så bra människa med så bra smak!!! Gör lite ont att läsa och jag sittere här hemma och typ klappar händerna och "Daaaamn girl"!! Så sant så sant! ;D
Dock är game of thrones en bra serie/dock inte läst boken! Sant att alla wapisar läser "mangos" dock ;) hihi

2013-06-13 @ 15:29:22
URL: http://monsterjojo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0