On the border of drowning

2013-03-04 | 21:55:33 | Kategori: Fotografi | 0 kommentarer
Har skaffat en sådan där veckogrej till medicinen, med tanke på att jag successivt höjer den och tar inte jämnt hela tiden. På så vis kommer jag ihåg allting annat jag borde ta när det ligger med det jag måste ta. I mitt fall är det en bra idé. För min del har blogg.se legat totalt nere i flera dagar, har ej kunnat besöka någon blogg (inte ens min egen). Det är inte bristen i uppdatering som får mig att säga detta (ärligt talat är det inte jättemånga som trillar in här numera, än mindre som troligtvis bryr sig ett skit om mitt gnäll) utan behovet av att skriva av sig. Visserligen kan jag göra det på andra vägar, men det är inte i närheten lika tillfredställande. Vet ej varför, kanske för att man inte känner sig lika osynlig som när man skriver en privat dagbok? Jag har aldrig uppskattat det där med dagböcker. Försökte många gånger som mindre men misslyckades varje gång.
 
Här bjuder jag på en ful bild (som ändå var den minst fula av alla :0) plus en del Photoshop så jag ser respektabel ut. Vet inte vad fan som skedde med håret dock, texturen ser konstig ut på bilden. Måste varit någon effekt.
Ge mig hudtransplantation, stora läppar, mindre haka, smalare näsa, jämnare och smalare kinder, jämnare ögonlock, upplyfta ögonbryn, mindre linjer och smalare näsben.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0