Konstmuseum.

2013-05-18 | 14:26:21 | Kategori: Fotografi | 1 kommentarer
Igår ledde stegen även till konstmuseet, och tur att jag impulsivt bestämt mig för att ta med kameran just den dagen. Ber om ursäkta att några av bilderna har väldigt gulaktigt sken, men jag var trög och insåg inte att jag glömt ändra vitbalansen ifrån varit utomhus. :(
 
HÄR insåg jag att jag hade fel inställning. duuuh. trög desu desu deus.  sdfasfqwfq
Tror jag fick med alla bilder ifrån konstskolans utställning...
 
Sedan kollade vi runt på Medeltidsutställningen som nyligen börjat (tror jag).
 
Meeen där var vi inte kvar så länge. Gick och kikade på Klara Kristalovas utställning istället. Såg även att Daglig Verksamhet hade en utställning, hade velat se men det var alldeles för mycket folk där.
etc tog inte kort på allt.
Kommentarer
Postat av: JOJO

fina bilder :3 hatar när det händer att man glömmer ändra inställningar XD haha

2013-05-18 @ 15:49:20
URL: http://monsterjojo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0