Maj under åren

2013-05-18 | 00:31:28 | Kategori: Listor / Utmaningar | 0 kommentarer
Maj 2009
Jag hatade allt förutom punk musik, läste om Sid & Nancy, skrev långa uppsatser om hur miserabelt livet är och grät praktiskt taget hela tiden. Tror det var sista gången någonsin jag ärligt sade att jag skulle ge livet en chans...
 
Maj 2010
Lyssnade ständigt på Charta 77 - Snälla förklara, och önskade att någon kunde förklara. Hade dock en av mina bättre frisyrer, som jag funderat på att ta tillbaks flera gånger. Spelade tv-spel och tog inte så mycket kort faktiskt. Var dock miserabel. Herrejävlar, jag har verkligen ingen annan känsla hah.
 
Maj 2011
Vägde mer än någonsin och trodde jag redigerade bra, samt att mitt hår hade definitivt dålig kvalitet. Men på den bra sidan så bestod dagarna utav Mikan bandmöten samt utforskning utav en övergiven byggnad, att promenera hem, leka i diverse lekparker och försöka vara visual kei.
 
Maj 2012
Skaffade marsvin i slutet utav januari och här hade de blivit märkbart större. Var deppig precis som vanligt, och hade dålig närvaro i skolan. Färgade mitt vita hår rött och bestämde mig för att tamejfan ta och gå ned i vikt. Varför gör jag ens sådana här grejer? Jag har absolut ingenting att tillföra med de, och de fyller ingen funktion för någon annan eller mig själv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0