En elegi för alla sorger den där hösten handla om

2013-11-21 | 22:14:33 | Kategori: Allmänt tuff | 0 kommentarer
Måste verkligen köpa en ny datorstol, fan krampen i armen för det inte finns något armstöd alltså... Har spelat och varit tjock idag. Det första är bäst men det andra kan man klara sig utan. Fastän man är det varje dag. Hah burn mig själv. Har en fet utväxt och vet ej om jag kanske ska ta och färga den röd igen... Det var ju relativt coolt med rött ovan och svart nere förut, så vet ej om jag ska köra på det eller låta skiten vara svart bara. När det sitter på mig är chanserna att det ser hemskt ut stora i vilket fall.
Hade rött ovan här yey. Jag och Mojo the man på champagnefrukosten på studenten (svårt att gissa med tanke på mössorna och champagnen...) Vilka ytliga nonsensiella tankar som svävar, inte så att något av det gör skillnad. Håller mig ockuperad för att lindra livsångesten, men den finns alltid som en hammare och slår på huvudet ändå. Dödsångest. Livsångest. Dödsångest. Rädsla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0