If you call for me, I'll run to you I'll run run run

2014-10-10 | 02:26:55 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Alla i min ålder går vidare, gör något. Flyttar hemifrån, skaffar jobb, blir sambos. Går vägen mot att växa upp. Känner mig infantil där jag står kvar på kanten av allting. Jag är rädd och förstår inte världen och människor gör en bara illa. Jag vill inte göra något och ibland orkar jag inte ens prata, men samtidigt är man så jävla ensam. Jag trodde att första gången kunde jag bedöva skiten, men det gick en kort period. Allting glider isär, delas upp och inget är helt längre. Inga vänner hänger alla ihop med varann, alla sårar alla och resten försvinner. Jag vet att jag är avskyvärt dålig på att höra av mig, jag har verkligen svårt att få det gjort. För man vet inte riktigt vad som förväntas. Men jag är en avskyvärt dålig människa och kan inte det här med livet. Då sitter man här, tre på natten och lyssnar på Lana del Rey och Kent. Skulle bara kedjeröka och skriva dålig poesi hade man varit en fin stereotyp? Men ah vad spelar någonting för roll.
Hösten är vacker och fylld av ångest. Jag minns tider som inte var lika hemska, och de få men bra stunder som de flesta inträffat på hösten. Den friska höstlukten och de ruttnande löven påminner mig alltid om det. Vi var alltid ute och gick, jag träffade er första gången och vi vandrade genom stan, vi kollade på skräckfilmer och vi cyklade gatorna. Alla totalt olika tillfällen. Ockuperar mig själv med att se om alla Saw-filmer och alla liknande filmer jag kan hitta. Jag vet inte men bara sådana filmer jag kan se utan att få lust skjuta mig i huvudet utav förtvivlan. Man behöver inte fokusera, de är lätta att se och man glömmer allting futilt för en stund.
Kommentarer
Postat av: Satanfru

jag tycker om dig, för du är så ärlig så det gör ont i mitt hjärta. du skriver det ingen annan vågar skriva. Alla vill försöka se perfekta ut (alla=jag också). Men så är det inte och du är typ så cool för att du skriver som det är. (hej jag beundrar dig för det) :D
och jag kommer aldrig bli stor.. Jag vet inte ens avd som händer... Vem är jag och vad gör jag!! kan vakna och undra vad jag ens håller på med! I ALLA FALL!!!! Du är min fina satanfru och en av mina finaste kompisar... Längtar också tillbaka till den tiden då tankarna inte var lika mörka som de ibland kan vara <3 puss sannis älskar dig ^^

Svar: Bah världens finaste Jojo ♥ the only satansfru you ever need! :D Haha tycker mest jag är bitter och är precis likadan som det jag skriver men ändå, det värmer (mitt frusna METAL HJÄRTA) haha<33 i love you ♥ ♥
Saran

2014-10-12 @ 02:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0