To lay like old ashes

2014-10-22 | 20:24:46 | Kategori: Spelnörding | 0 kommentarer
Försöker göra en ny design, men var så längesedan att jag bara blir frustrerad och inte får det som jag vill. Har dock fixat några andra designuppdrag, om man kan kalla de så. Fått någonting gjort åtminstone... Just nu har jag dock köpt alla Dreamfall Chapters, då första episoden kom igår. Ska även spela The Walking Dead säsong 2, som jag ännu inte gjort. Fuck League of Legends, jag orkar inte med det just nu och ranked är tråkigt när ingen vill spela med en... förutom merlinxxxx som bara är inloggad 2 på nätterna... Det går bara dåligt ändå som allt annat... Är lite sugen på att köpa The Evil Within, även om jag vet att jag kommer bli frustrerad som fan precis som jag blir när jag spelar Resident Evil... men vad spelar det för roll. De lämnar en inte i alla fall...
Jag längtar sjukt till Uncharted 4, för Nathan Drake är som min vän. Bästa tv-spels karaktären någonsin, och uppvuxen med Indiana Jones som förebild passar allt av spelet mig. Massa smörja om spel, men det är skönt att tänka på alla möjliga alternativa världar man hellre besöker än sin egen...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0