He said, Is anybody out there? Does anybody care?

2015-02-24 | 04:12:16 | Kategori: Allmänt tuff | 1 kommentarer
Jag blir bara ännu tjockare och fulare för varje sekund jag existerar. Kan inte ens photoshoppa bort hälften av all fulhet. Jag har inga drömmar eller saker jag vill göra, jag förstår mig inte på att alla andra har det. Jag vill fan inte göra någonting alls... Jag kan inte ens förklara hur jobbigt det är. Bara drömmer mig iväg till oexisterande världar som är bättre och försöker fly denna verklighet så gott det går. Jag vill verkligen inte. Alla trodde det skulle gå över, jag med, men det gör inte det. Jag är så jävla trött på den här världen, på det här livet och på allting.
 
"People always end up the way they started out. No one ever changes. They think they do but they don’t. If you are the depressed type now that’s the way you willl always be. If you are the mindless happy type now, that’s the way you will be when you grow up. You might lose some weight, your face may clear up, get a body tan, breast enlargement, a sex change, it makes no difference. Essentially, from in front, from behind. Whether you are 13 or 50, you will always be the same…"
Kommentarer
Postat av: satansfru<3

vet inte heller vad jag vill göra... Jag gör bara något för att typ fördriva tiden :'P haha. Undrar dock vad det är jag gör ibland :'
massa kramar iaf till dig <3 :'>

Svar: Hahah ja alltså fuck everything *lyssnar på metal och spelar spel* XD ♥
Saran

2015-02-25 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0