Secret longing

2016-05-01 | 23:08:00 | Kategori: Spelnörding | 0 kommentarer
Uncharted 4 kommer nästa månad, wiho. Tyvärr en dag efter psykosmottagningen dock, usch det är aldrig kul göra sådant. Min mamma skrattade över min samling utav äldre kameror och sade på hennes tid hade alla polaroid-kameror och kvaliteten var usel, nu när den är bra så vill du ha dem där gamla grejerna ändå. Med risk för att låta som en vidrig hipster; det är något speciellt med analogt.
 
Har städat hela dagen, helt slut. Tar min tid med att spela Dark Souls 3 och hoppas att inom tid att jag förbättras. Finns redan dem som klarat det utan att dö en enda gång, samt dem som spelat ut det på SL1 (alltså att man aldrig levlar.) Själv suger man på hög level haha. Jag brukade inte gilla svåra spel, eller utmaningar i någon form, innan jag kom in i dessa. Kollar på mer Dark Souls-streamare än League nuförtiden till och med... Blir bara ledsen när det känns som att jag aldrig kommer klara en boss... (aka Rom i Bloodborne...) och när det är svårt läsa av dess mönster, så man vet när man ska attackera. Det är inte omöjligt det är saken, man måste bara git gud som det sägs inom DS-gruppen. Ska sluta babbla skit om detta nu, men ingen annan tycker det är intressant så kan inte diskutera det med någon... :(
Vet inte vem som tagit denna bild men marsvin är bäst ♥
 
Snart dags för en ny design...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0