10 saker du definitivt inte visste om MOI

2010-07-25 | 13:08:15 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer

1. Jag skulle aldrig gå vid mitt riktiga namn på internet.
2. Jag är tyvärr extremt rädd att binda mig, vid rädsla att gjort sig sårbar och sedan bli övergiven.
3. Jag brukar redigera mig smalare när man ser kroppen. Borde sluta med det. Kan inte vara något jag inte är.
4. Jag säger att jag är tjock, men mitt BMI är inte överviktigt. Det mesta skiten sitter på låren, ugh.
5. Antingen pratar jag som en jävla papegoja eller så sitter jag och funderar på allt och inget.
6. Jag gillar att vara ensam. Punkt.
7. Tanken av att vara gravid och ha något som växer i magen gör mig olidligt äcklad. Jag skulle aldrig klara något sådant.
8. Det är väldigt sällan jag köper kläder. Nästan alla mina pengar bränner jag på dyra PS3 spel.
9. Jag stör mig mycket på hur jag själv beter mig. Ibland vet jag inte varför jag gör vissa saker.
10. Jag är alltid otrolig seg med att svara på kommentarer. Vet inte varför, brukar tänka på massa olika svar sen slutar det med att jag inte svarat haha trots att jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0