Hör upp alla, Scania-hjon!

2010-06-08 | 23:03:44 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Ni tror ni är så jävla speciella. Ni tror att folk bryr sig så jävla mycket om eran åsikt. Ni tror att det bara är era jävla känslor som spelar någon roll. Ni tror att världen snurrar runt er. Ni tror att alla bryr sig. Ni tror att ni är snyggast, bäst och förtjänar mest. Ni tror att rikedom ger lycka. Ni tror att spriten föder kärleken. Men vad VET ni egentligen.

Inget. Det är som ett stort svart rum. Inga skuggor kan dölja sig där, för där finnes inget ljus. Men utan ljus, hur kan då mörkret existera? Som det existerar i våra hjärtan, dit ljuset aldrig når.

Jag har fått så jävla mycket skit mot mig, att det bara rinner bort numera. Jag har väl er att tacka för det. Alla människor som på något sätt brytt sig tillräckligt mycket för att störa er på mig. Jag skulle aldrig orka bry mig om mig om jag var någon av dem. Nej, jag inbillar mig inte heller om ni tror det, jag har hört orden direkt mot mig.

Så kommer det någon fjårtiz och gnäller om hur hon vill dö bara för att hennes pojkvän gjort slut, eller något annat dumristigt, men ni vet inte vad smärta är.

Stick en kniv i bröstet om du vill veta hur det känns. Jag orkar inte försöka med den här bloggen idag. Nej.


Och när jag försvinner, kommer jag aldrig tillbaks igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0