Ungefär såhär

2010-10-17 | 00:45:00 | Kategori: Djuping | 2 kommentarer
Jag hatar mammabloggar. Nej jag vill fan inte läsa om utvecklingen av deras barn i magen eller se 2000 bilder på deras ungar. Behåll det för er själva, och sluta göra reklam för er! Sluta dyk upp överallt när man kikar runt på bloggar :(( Drar ett exempel, även om det är omöjligt. Om min morsa hade gjort likadant hade jag fan inte velat finnas på en blogg där det stått om hela min uppväxt som massa random människor hade läst om.
Sen skulle jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG ha hela mitt namn på bloggen. Vissa har det väldigt synligt, men det kommer bara ligga en negativt. Kalla mig paranoid, men jag tänker inte vara FÖR öppen på nätet. TÄnk om man söker jobb och de söker på en på google, och då ser de ens fula blogg och förstår hur gnällig man är och så vill de inte ha en. :)
OKEY skulle egentligen inte skriva allt det där, men nu bara kom det hahah. Bitterfitta :((

Update: JAA glömde säga att jag hatar modebloggar. De är nog värst ändååå. 


Kommentarer
Postat av: Malin

jag håller med! jag är galet trött på mamma bloggar och alla amatörmässiga värdelösa matbloggar med männsikor som inte ens kan baka eller laga mat. Sen skulle jag heller aldrig lägga ut hela mitt namn på min blogg.

2010-10-17 @ 14:37:57
URL: http://malinbgood.blogspot.com
Postat av: EMIRO

Glömde du inte MODEBLOGGAR nu, de första styggelserna av alla.

2010-10-17 @ 21:35:23
URL: http://iorionani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0