Nu när det blåser på månen, ska du ta mig härifrån?

2011-04-29 | 23:03:57 | Kategori: Fotografi | 3 kommentarer

Jag satte mig framför höghusen på Rekylen<3 Här är några fler kort ifrån dagens fotolektion, bara för att :)

Jag råkade sabba hakan på andra bilden lite, menmen. Jag börjar bli riktigt trött, är helt mör i kroppen haha. Skriver mer imorgon. Justja då är det ju Valborg. Är inget vidare fan av det, har aldrig riktigt "firat" det heller. Bara glott vid brasan här i förorten. Ett år var det några som kallade oss fyllon, trots att vi bara var kanske 14 när det skedde. Och vi var självklart totalt nyktra, men dem hade fått för sig det ändå. ._. Jag blev biten av ett fyllos hund när jag var liten. Jag ville bara tillägga det lite snyggt sådär. Nej men, sov gott alla! :)

Kommentarer
Postat av: LaRaLA

Spindeln på väggen ser ut som ett anushål <3

2011-04-29 @ 23:41:45
Postat av: Alex stjärt

Fina Sanna<3

2011-04-29 @ 23:53:31
Postat av: Tomo

HAHAHAHA anushål XD

2011-04-30 @ 13:19:14
URL: http://tomohomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0