I just want you to forget all the faults so with this voiceless cry, I tear off the chains that have bound me.

2011-08-06 | 01:28:03 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Varning barn, att ta smärtstillande flera veckor i rad leder faktiskt till obotlig huvudvärk. Och nej, det är inte roligt. Då kan man bara fortsätta ta dem också, och så blir det en ond cirkel. Hört att det inte är bra att fortsätta heller, men vad ska man göra.

Dessutom börjar jag, eller nej vänta, jag har alltid hatat bloggar som har någon sjukdom i rubriken. "En tjej med dyslexi", "Leva med aspergers" och "bipolär". Känns alltid som att dem säljer sig själva, låter sig exploiteras och anser att folk borde bry sig bara för att de lider av något. Men alla jävlar har sina egna problem, varför bry sig om någon annans. ksjknfkjsfn kan inte ens förklara bra.
ÅH jag vet inte varför jag blir så jävla arg hela jävla tiden, helst på obetydliga saker. Fan. Fast att hata Beckii Cruel är inte obetydligt. Åh vad jag avskyr henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0