Dag 24 - Det här får mig att gråta.

2011-01-17 | 20:35:23 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

  • Att känna sig otillräcklig.
  • Ångest, ångest och åter ångest.
  • Konflikter med en kär person.
  • Hur elakt och själviskt jag agerar ibland.
  • Drömmar som är långt bort.
  • Framtiden.
Ja, och en massa mer saker. Ungefär som det som upprör mig. Tänker inte rabbla upp massa negativa småsaker man blir upprörd över. Åh jag är trött men har ingen lust att sova alls ikväll. 

Dessutom gillade jag vårat gamla schema mycket bättre. Från och med denna vecka är det längre dagar och nya lektioner. ARL verkar ej roligt. Imorgon slutar jag sent. (T___T) Tisdagar som var min korta fina dag.

Kommentarer
Postat av: LINNEH

Mjo, men sista lektionen är ju bild :D

2011-01-17 @ 22:58:16
Postat av: Tomo

Sv: Jaa, bild är bäst<33 :D

2011-01-18 @ 21:27:29
URL: http://tomohomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0