Skvallerkärringar och att inte låta någon vara bättre.

2011-01-08 | 21:42:17 | Kategori: Djuping | 1 kommentarer
De som bor på min gata tänker inte så mycket på andra. Trots att plogen har varit här tidigare, efter det snöade sådär mycket, så skottar de ut all sin jävla snö rakt ut på gatan. Jävla idioter. Efter vi varit och handlat måste vi lasta av hemma, knappt så man kommer fram. Men det gör ju inte dem någonting så varför skulle dem bry sig. Jag bryr mig inte om dem vet det heller, men jag gillar de inte. Bara massa jävla skvallerkärringar  som inte har något bättre att göra än att hålla koll på alla andra och prata om dem. Hur intressant kan det vara? Blir fan irriterad på sådant. 

Dessutom hatar jag när tioåringar ska låtsas som de vet mer än en själv. Även om de mot all förmodan skulle göra det om något speciellt ämne, kan man inte tillåta det på något sätt. Man känner sig riktigt jävla kass. 

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: haha okej va bra :D vad för lista:D?

haha jobbiga grannar:P och aw e du oxå sjuk ja har oxå varit de-_- saknar dig hör av dig!

2011-01-09 @ 17:20:16
URL: http://lindamalmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0