Allt är som vanligt hos de ensamma.

2011-06-21 | 21:42:59 | Kategori: Allmänt tuff | 4 kommentarer
Jag stinker bortslösade timmar
Mina vänner luktar uppgivenhet
Nere i centrum snackar de om bilar
Och fotboll och fyllor och dealar
Tippar och hoppas på att göra ett lyft,
och slippa vara där man egentligen är
Rulltrappan och hissen är det
enda som går uppåt här

Och allt är som vanligt hos de ensamma





Jag vill tågluffa längs den transsibiriska järnvägen till Kina, fortsätta vidare genom Hong Kong<3, sedan båt till Okinawa (bara för att) för att fortsätta nedifrån Japan och uppåt. Kan gärna hitta ett supermysigt hus och bo där för alltid, samtidigt som jag är skitlycklig hela tiden. Överdriven dröm? Ja, självklart. Orealistiskt, men mysigt. Samtidigt som jag är smal som Kissie, grym på gitarr och allmänt grym. Åh... ja, drömma kan man...


The sky exists, but there is no heaven darling.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säljer sprillans nytt platina blont hår! i förpackning.. hjälpere ett företag! 500:- 9 delar med clips on på 48 cm!

2011-06-21 @ 22:23:11
URL: http://maallanpallan.blogg.se/
Postat av: ja@

Åhh dina tuttar vill bara spruta allting över dig...alltså mitt blod och liv

2011-06-27 @ 03:03:31
Postat av: SAN

Hahah SÖT<3

2011-06-28 @ 11:04:03
URL: http://tomohomo.blogg.se/
Postat av: ja@

Skulle du vilja svälja allting om jag bad snällt? :P::P:P:P

2011-07-01 @ 10:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0