Kindness and weakness are different things, right?

2011-06-15 | 00:57:37 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Skuggan blev ganska skum över kinden, men det var så redan ifrån början. :( ful frisyr heh.

Lyssnar lite på NEGA och är lika opepp som vanligt den senaste månaden. Tänker bara på "den enda utvägen", vilket i och för sig är ganska tragiskt. Varför säger jag ens detta, vill inte ha någon sympati. Finns ingen hjälp. Och egentligen är det nog ren feghet, då det är lättare att ge upp än att försöka igen. Men jag är ju världens fegaste människa.

Kanske glo på Waterboys eller någon annan asiatisk rulle tills man kan sova. Lite nya norska filmer skall hittas. Nej, mina uppdateringar har sugigt dem senaste (månaderna?)...
Kommentarer
Postat av: JOJO

skriv inte så där<3 jag blir ledsen... ;' JAG KOMMER TILL DOG OCH GER DIG EN JÄTTE STOR KRAM!!!!! GHAAA ^^

don't worry be happy :3

2011-06-15 @ 23:40:05
URL: http://monsterjojo.devote.se/
Postat av: SAN

Sv: AWWW<3<3 the rörd face Åhåå jaa, vi måste ses snart :D

2011-06-16 @ 21:55:30
URL: http://tomohomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0