Man kanske bara skulle dö ändå.

2011-06-07 | 23:25:02 | Kategori: Fotografi | 2 kommentarer

Måste ta medicin innan jag svimmar av. Har sovit tre timmar inatt, och fan vad mitt bra humör försvann nu mot kvällen. Nu hatar jag allt, är ledsen och negativ. Fan fan fan. Blev riktigt jävla depp.

Jag borde egentligen redan sova, men fy fan vad varmt det är i mitt rum. Det har varit aktivitet på åskan runt om i Sverige, men detta ställe lyckas alltid missa det... Det behövs regn och åska. Allting torkar just nu. Inklusive mitt hår. Eftersom det känns som jag kommer dö idag så väntar jag med att fixa det tills imorgon...

-

Jag önskar någon förstod.
-
Nu måste jag ta och försöka sova...

Kommentarer
Postat av: Förståraren

Hej!, Jag förstår men skulle du acceptera mig?

2011-06-08 @ 00:06:30
Postat av: Tomo

Tack<3<3

2011-06-08 @ 19:22:34
URL: http://tomohomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0