Satan vad jag är avundsjuk.

2011-06-09 | 23:43:05 | Kategori: Allmänt tuff | 2 kommentarer

Oredigerad snuskbild, menmen. Imorgon är det skolavslutning! Tjoho! Sedan är det tamejfan sommarlov, har inte förstått det än riktigt! Första året är verkligen slut då. Fan vad fort det har gått. Första dagen känns som igår. Kommer gå runt med min pissigt fula hårfärg imorgon för jag inte hann färga på det blåa och gröna... Dessutom är det så jävla slitet. Var slitet redan innan jag blekte det. Funderar på att klippa av det. Nog för att jag inte passar i kort hår, frågan är bara om jag står ut med stålullsfrisyren.

Nej ska försöka sova snart... :3
Kommentarer
Postat av: CLeavage!

Heej snygging! ville bara säga att dina tuttar är underbara!

2011-06-10 @ 09:59:07
Postat av: Tomo

Bahah<3

2011-06-11 @ 18:04:18
URL: http://tomohomo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0