Ungefär bara jag som tycker det här är kul.

2012-02-03 | 23:48:48 | Kategori: Allmänt tuff | 3 kommentarer

Världens sämsta mobilbild, men gjorde den lite finare i PS.

Hittade av misstag bilder ifrån 2004 samt namnlistan till min allra första berättelse som utspelade sig i Japan! Jag var så liten, jag hade ingen aning om vad som ens var japanska namn, så alla hette massa skumt. Såsom Lee Mitsuko, Somon Dyang, Noriko Galli, Mannigan Mana, Inna Sökki, Tannu Kada, Shiyori Neme, Linna Harada, Arieane Chisato, Cardo Chigusa, Nikna Haruka, Kali Utsumie, Janen Miska, Marishka Nena, Habbo Shuya, Paelle Ijiima, Odan Odal, Inje Liide, Lete Kusaka, Kitogano Lijama etc. HAHAHAHHA så kul jag dör.

Är så nostalgisk jag kan dö. Kanske tar någon bild på korten och lägger upp. Gentemot nu var jag myyyycket smalare då! Och liten och söööt. Vad fan hände? Någonstans på vägen fick man acne, blev fet och äcklig haha. :( fast minns att jag hatade mig själv redan då.

Skrev en berättelse på engelska redan då med. Förvånad att engelskan var så bra, var inte alls många fel överhuvudtaget. I och för sig var jag en sådan person som ville veta vad allting hette på engelska när jag var liten. Utdrag ur berättelsen, precis som det står:
Daisy: "Hey Lena, wait up!"
Lena: "Oh hey Daisy. What have you done lately? You are all dressed in black, are you a goth?"
Daisy: "No, not a goth. It's what I've been up to lately."
Lena: "Dyeing your hair black?"
Daisy: "Yes. My new project. The next step to my ultimate crazyness life. Like the Margeras."
Lena: "You're weird. I'm going to go now. Bye!"
Daisy: "...wait." 
And that's how Daisy got ditched by her friends.

HAHAHAHHAHA neeeeej. Så kuuul. Alltså åh dialogen<3. "Vad har du gjort? Är du goth?". Hahahaha. Märks att jag kollade på mycket Viva La Bam här eller vad. Så blev hon dumpad av sina kompisar, normalt... Skrev även någonting annat skit om en annan värld, där det varken fanns sorg eller lycka. Djup unge.

Kommentarer
Postat av: Irregular

du är inte fet och äcklig, du är vacker. end of story

2012-02-04 @ 00:03:23
Postat av: Tomo-homo - And I Don't Want to Live This Life

meeeeeeeeeeeen <3 <3

2012-02-04 @ 23:54:56
URL: http://tomohomo.blogg.se/
Postat av: Irregular

Ja det är du <3 ja har träffat dig och kramat dig du är fin !

2012-02-05 @ 23:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0