Som bär en sten, påväg mot ingenstans

2012-06-22 | 13:50:41 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer

Går inte uppdatera ifrån datorn, eftersom nya fula blogg.se säger att jag inte har några bloggar. Irriterande. Vet inte ens om den här skiten dyker upp. I alla fall, jag hatar mig själv. Så jävla mycket. Har man inte känt total avsky för sig själv vet man inte hur det är. Varenda jävla dag. Äcklig. Jag vill inte ha uppmärksamhet för det, jag vill inte att någon säger emot mig, jag vill bara få säga vad jag tycker ifred. Vad andra tycker ändrar ingenting. Fått ryck och tagit bort bilder av mig, ska nog göra det på fler sidor. Känns bättre. Tänker fortsätta undvika facebook, trött på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0