Ska begrava mitt fula nylle under sanden.

2012-03-05 | 01:43:53 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Saker kommer inte till en när man sitter på sin feta röv och önskar det. Det gör jag hela tiden men i alla fall i tystnad. I min förra klass vad jag utanför, för när jag började tyckte jag dem borde prata med mig istället för tvärtom, jag var rädd. Men det fungerar inte så. Så alla jävlar som klagar på att vara utanför, vad har ni gjort för att sluta vara det? Visst kan man sitta och böla över hur alla hatar en, men samtidigt kan man göra någonting åt det. Klart som fan inte folk kommer bry sig om dig om dem känner att du inte bryr dig tillbaks. Fy fan är så jävla trött på det. Jag har så mycket aggressioner inombords, dem försvinner aldrig. Det bara byggs upp bit efter bit. Att skriva ett äckligt skitinlägg som detta gör bara saker bättre för en väldigt kort stund.

Vilken jävla motsägelse jag är mot mig själv. Imorgon kommer jag själv säkerligen skriva ett inlägg om hur ensam och utanför jag är själv. Låtsas för fan inte som att du bryr dig, hela tiden känns det mer och mer säkert att allt var en lögn. Jag är äcklig och miserabel, gaaaah vad är det för fel på mig. Jag som är världens snällaste... ibland i alla fall, får ryck och tycker allt liv borde utplånas. Fan huvudvärken, HUVUDVÄRKEN. Abstinensen, faaaan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0