And I would join you even if it was the end

2012-11-19 | 21:33:22 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
fack dis shiet. Jag är arg. Seriööööst. Lyssnar på hårdkärnemetall med Awoi och drömmer mig iväg för att bli lite sansad igen. Inte tagit piller på två dagar, och så kunde jag ju faktiskt skriva lite idag. Vad är det som gör att det aldrig går att skriva när man trycker i sig piller, gawd. Nog för att dem påverkar hela hjärnan, men ändåå. Blev en kort novell om Jun och hans tragiska död i snön. Mesta är bara inspirerat ifrån yuki onna sägnerna. För jag är så oorginell på det viset, blä. Imorgon har jag möte med Wegas. Och jag ska pierca mig. fukk dis shiet. RebELL. Så jävla punk. [insert anarkist symboler trots inte ens är anarkist] Insåg precis nu att jag har ett jävla anarkist-märke på min skinnjacka. Så tung man var när man köpte det. Kanske för det inte fanns hammaren och skäran. Synd att jag är för fet för att komma i den jackan just nu. Fatty-chan. Om man benämner sig själv som Fatty-chan då är det något allvarligt fel på en. På tal om ingenting sådär. Gått ned 7 kg wiho. Eller ja, sedan jag började i somras. ♥ MÄRKS EJ. Börjar bli rädd för att äta. bu. Tror jag kommer gå upp 10kg för varje måltid. Bra jobbat. Verkligen. NAJS. Eller nice. Vad är okey.
Här är ett symboliskt tak. Frosten står för alla kalla hjärtan som solen inte förmår att värma denna årstid. Inte direkt men aha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0