NÅGON ÄR GNÄLLIG IDAG VA

2012-09-30 | 23:21:01 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Imorgon ska jag äta morötter. Hur fan planerar man maten en hel vecka framför ensam. Måste tvinga mor min att sätta sig ned och gå igenom detta med mig. Imorgon är det måndagshelvete igen, och just nu är jag i stort behov att ett jävla lov. Har massa uppgifter (som jag redan påpekat tidigare idag) att göra klart, men vi får bara nya hela tiden och jag blir galen. Död åt allt. Vill inte gå och lägga mig, vill sova föralltid.
Har passande till hösten färgat håret idag. En färg jag aldrig haft på hela håret förut. Nu är det mörkt i mitt rum så får se hur det ser ut imorgon. Om det är för mörkt kan man ju tänka att rosascean är mindre framträdande mot mörkt hår än ljust. :(
 
150.000 människor evakuerades i Nagoya idag på grund av stormvarning. Måste vara en jävla storm. Vill åka. Och peta på Ai. Han har inte lagt upp några bilder på typ en månaaad, dummis. Dör här. Intressant. Men jag tror ändå inte att någon faktiskt läser det jag skriver, haha. Men det är okey! Mest nonsens ändå. Den här bloggen är mer som en kass dagbok än någonting annat. Eller vadå, tycker ni inte att jag inger inspiration och självförtroende? Hhahaha. Kul. inte. Tappat motivationen till alltiiing. Skoltrött efter typ en och en halv månad, yey. Tycker Japanskan är dryg just nu, fastän jag vill ju lära mig det! Men jag är så jävla dålig, varför försöker jag ens. Jag vill, men motivationen flög iväg. Kolla på serier, lyssnar på musik och försöker peppa mig till det, men nej. Känns som läraren favoriserar alla andra, bara för att jag är tystlåten och sämst.
bläh. Tror jag ska flytta till Singapore eller någonting.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0