She wore blue velvet

2012-09-25 | 20:16:00 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
"För vilka personer är det egentligen man vill nå? Dem som bara skrapar lite på ytan och egentligen inte bryr sig? Eller dem som ärligt är intresserade och ger mig en chans även om jag inte är den snyggaste tjejen? Orkar de fördjupa sig i mig och se mitt värde så är de bra människor. Orkar de inte, så är de ändå inget att deppa över, de hade inte varit värda min tid ändå."
 
Nu var jag tvungen att kopiera detta, för det var klokt och överensstämmande med mig själv, även fast jag aldrig skulle skriva om mig själv så positivt. I mina egna ögon förtjänar jag ingenting och förstår om folk inte gillar mig. Jag är enormt ful och delvis krävande, men samtidigt är jag alldeles för snäll för mitt eget bästa samtidigt som jag bryr mig om folk (som jag gillar då) mycket mer än mig själv. Detta märks inte på den här bloggen dock, men det kanske är bra att någonting i min värld handlar om mig själv? Jag vet inte sådant där.
Just nu pratar jag om bokförlag, England och The Sims 3. Dessutom har jag stekt torsk, som jag ska äta med lite tsatziki till. Ganska okey ändå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0