How sadly the bird in his cage

2013-08-29 | 11:57:46 | Kategori: Djuping | 1 kommentarer
Igår var internets dött men jag spelade Saints Row. Det var roligt. Att spela är något av det enda som kan få en att inte känna sig horribel för en liten stund. De två senaste veckorna har varit värre än på länge. Det känns som att jag är den enda här som har svårigheter, vilket inte stämmer, men det känns så. "Så, vad vill du göra sen då?" Jag vet inte. Jag vet verkligen inte. Just nu vill jag ingenting, bara sitta och glo och spela eller dö lite. Jag känner mig inte förstådd heller, det är ingen som lägger upp saker individuellt och frågar hur man vill göra saker. Så nu är jag en tönt och bloggar och lyssnar på Kent i ett hörn. ggggrhhlhl. .8
 
Kommentarer
Postat av: Silk

Jag har också en svacka, har mått ganska bra nu i flera månader och så slog det ner för ett par dagar sen. Perfekt inför skolstarten när jag hade behövt all min koncentration och vilja. Nu känns det mest som att jag skiter i allt. Spelar ändå ingen roll. Ingen skulle ens bry sig om jag försvann. Och du kan trösta dig med att du får frågan; vad ska du göra sen. Den har bytts ut på mig till: Du börjar ju bli lite gammal för att inte veta vad du ska göra... -.-' fuck it all

Svar: Eller hur! Fast jag har också fått höra att jag borde veta vad jag ska göra etc etc. Jag vet, det är drygt. Usch :((
Saran

2013-08-30 @ 16:34:56
URL: http://silkhime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0