Spelar inte längre någon roll, jag orkar inte slåss, det är bortom min kontroll. Du lämnade mig ensam och självklart blev jag rädd

2013-05-27 | 22:16:00 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Det är som en alldeles för bra dröm, som växer sig distant i horisonten. Du förtjänar ingenting bra och ingen tycker om dig. Du trycker i dig mat för du är tjock och misslyckad, och du håller inne alla agressioner. Du är för misslyckad för att våga dö, men för misslyckad för att våga leva. Allting är meningslöst, allting gör ont.
Förlåt att jag är en idiot. Förlåt att jag är en dålig dotter. Förlåt för att jag aldrig blir bättre. Förlåt för att jag är värdelös på allt. Förlåt för att jag är ful och självisk. Förlåt för att jag är ensam och innanför min egen mur. Förlåt för att någon överhuvudtaget känner vid mig och mitt moln av misslyck. Förlåt för att jag finns.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0