Hundratusentals åsikter som ingen lyssnar på

2013-09-17 | 21:29:22 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Senaste tiden har jag köpt ett nytt underbart objektiv, ätit som den feta jävla kossan jag är (håll käften era smala jävla as), lyssnat på Kent alldeles för mycket, pendlat mellan glad till miserabel, insett att jag har segaste reaktionsförmågan när det gäller kortspel, insett att jag borde ta mitt liv och ingen skulle sakna mig oooch köpt GTA V såklart. Imorgon ska jag på ett möte rörande sysselsättningshelvete och jag har ingen jävla lust alls. Jag är dålig på allt och vill inte göra någonting förutom att föruttna kanske. HAR DU TIPS PÅ EN SÅDANT JOBB VA. helvetesjäövlakfinntnanal jag är alldeles för deppig och negativ för sådant här skit.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0