Tell me life isn't that hard

2014-02-10 | 00:06:40 | Kategori: Djuping | 0 kommentarer
Har varit på Ikea och inhandlat ett nytt skrivbord. I all meningslösthet fyller jag mitt liv med materialistiska prylar. “You are not your job, you're not how much money you have in the bank. You are not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You are not your fucking khakis. You are all singing, all dancing crap of the world.” Kollar på Fight Club och kan relatera. Väntar på att jag ska bli helt knäpp och få en egen Tyler Durden. Så jävla mycket ångest. Ber om ursäkt att det tjatas om. Men jag känner mig så ensam. Så jävla ensam. Fastän jag inte är det. Paranoid och tror att alla hatar mig hela tiden. Oro. så jävla trött på skiten. Såhär in på midnatt lyssnar jag på sorgliga kärlekslåtar av Lana del Rey och glor e-sport. wow.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0